BLACK LABEL INC.

Posted by BLSTAFF

:::BLACK LABEL:::
Evolving Into Useless Psychic Garbage
Business Hour 22:00-01:00 (Japan Standard Time)
(Regular Holiday : Tuesday)
http://slurl.com/secondlife/Nirvana%20Coast/25/67/22

blinc

CLUB AND BAR

Posted by BLSTAFF

As the first floor main entrance, reception in the back of the club and Bar, BLACK LABEL is one of the social field. And the entrance on the right conversations at the bar, enjoy the central space and dance club music. Operating in the DJs has been playing a lot, you can listen to various genres of music.
Hard Rock | Heavy Metal | Hardcore | Punk | Pops | R&B | HipHop | Funk | Reggae | Jazz | Techno | Trance | Electro | Alternative | etc...

clubbar

LIVE HALL

Posted by BLSTAFF

Second and third halls that are live on the first floor atrium, BLACK LABEL is the main floor. in World wide variety of bands, musicians, performers adorned the stage. Please enjoy sophisticated live performance.To live hall, please proceed to one of the spiral staircase at the main entrance on your left Terepoter floor and first floor.

livehall

RECRUITMENT

Posted by BLSTAFF

Currently, BLACK LABEL offers and hiring new staff. If you have wanted to work in live houses and clubs, come, please contact your local BL staff.

Recruitment

OWNER

Posted by BLSTAFF

BLACK LABEL chief executive officer of the Aion Jewell, depending on the day are shrouded in mystery to them, or is not even a man or woman.
http://world.secondlife.com/resident/f4c29891-2387-4d58-842a-01c1c0473f0e

owner
BUSINESS INFORMATION
Business Hour 22:00-01:00 - Regular Holiday : Tuesday (Japan Standard Time)
In recruiting new staff. More information to the BL staff

BLACK INTERVIEW **FAITH編**

投稿者 BL STAFF On 4/01/2009

BLACK LABELリニューアルオープンイベント
BLACK EVOLUTIONに出演してくれるDJ/バンドの方々に
インタビューをとらせていただきました。

今回はこのお方! ライブハウスS.D.F.のオーナー兼FAITHバンマスのちくぼさん 通称ちくさんです(。-`ω-)b イェイ



【BLACK LABELと私】
___BLとの出会いやきっかけなどを聞かせてもらえますか?。

Chikbo Handrick:
BLとの出会いは、いつだったかな?
たぶん昨年の最初のツアーの時、5月にライブをしたのが初めてだったかな。
もともとかずさが昨年の初めのほうからBLのスタッフとして働いてて、それがきっかけでBLでのライブが実現出来ましたね。

メンツ「ほぅほぅ そうだったんですか。」

あとは、ブラソニの出演と、年末に今のツアーの一環としてライブをやりましたね。
ちょっと長くなるんですけど、まじめに話ししますと、SLってのは、当たり前なんですがヴァーチャルな世界なわけで、
その中で音楽活動、ライブをするときに私が一番重要視しているのは、見に来てくれたオーディエンスの人達が、終わった後に本当にライブを見に来た様な感覚を持って帰ってくれること。
それなんですよね。その為にはバンドのライブのクオリティーを高めることが一つと、リアルな箱が必要になってきます。
BLは間違いなくSLの中で最高に本来のライブハウスが持ってる空気感を感じることのできる箱ですよね。
その空気感が私の求めてるSLでのライブ活動ってものには不可欠なんですよね。




【BLオーナー愛音について】
メンツ「ここで皆に聞いてるんですが、BLオーナーの愛音についてはどんな印象でした?」

Chikbo Handrick:
5月にライブをするまでは、愛音さんの名前は知ってましたが、話したことはなくて。でも、ライブをするにあたり打ち合わせ等で話ししてみて、すごく話が通じるし、要望に対してもきっちり答えが返ってくるし、最初のライブもとてもスムーズに出来ましたしね。誠実な人だなと思いましたよwなによりも、BLに行くたびに感じますが、音楽に対する思い入れ、そしてブラソニを通して感じた行動力。尊敬していますよ

メンツ「バンドコンセプト等をを教えていただけますか?」

Chikbo Handrick:
先ほども述べましたが、ライブ当日は演奏そのものにこだわるんではなくて、もちろん楽曲のクオリティーを上げるためには最善を尽くしてますが、雰囲気?っていうのかな、ライブをみたぞーっていう。その為に現在も開演前にはSEを流し、可能な限りステージパフォーマンスをして、MCは音声にして、そして、終わった後にかける曲まで、トータルで演出して満足してもらうように考えてやってるんですが、
より空気感を感じてもらえるライブバンドにしていきたいですね。




【最後にこれからのBLに一言】

メンツ「なにか要望とか意見がありましたらなんなりと!

Chikbo Handrick:

このまま王道を突っ走ってください!   


メンツ「貴重なお時間いただいてホントありがとうございました!」 


いや~最後にかっこいい言葉を頂けましたねw
愛音氏もこの 王道 という言葉が好きだと思いますが! 違いますか?w

常にFAITHのキーマンであり、おちゃらけもたっぷりあってw クールなちくぼさん率いる
FAITHの出番は!
4月4日(土)22:00~からですよ!
バンドデイのトップバッターを飾ります。
新曲も聞けるとあっては、今からワクワクですわ!
皆さん土曜は新生ブラックレーベルの最前列でFAITHを体感しましょう!!

0 Response to "BLACK INTERVIEW **FAITH編**"

コメントを投稿

    BLACK LABEL INC.